Sider

onsdag den 24. oktober 2012

Pixi'erne

Jeg har syet et lille etui til Pixibøgerne. Det varer ikke længe, så skal jeg på tur med Emilie. Vi skal såmænd bare fra København til Århus med toget. Emilie glæder sig sådan til at skulle køre i tog. Hun har sagt, at hun skal have en madpakke og nogle bøger med. Også var det jeg tænkte, at jeg da lige kunne så et lille fint etui til Pixi'erne.
Jeg har ladet mig inspirere af Anjas DIY. Dog har jeg lagt lidt mere til sømrum samt brugt volumenvlies. Også øver jeg stadig med strygestof :-)

7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin.
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  2. God idé. Sådan en togtur er nu også ret hyggelig. Mads og jeg hyggede os i hvert fald på vores i sommers, tror begge vi trængte til lidt storebror-mor-alenetid ;o)

    SvarSlet
  3. Hejsa Christina.

    Det ser rigtig godt ud.. Volumenvlies lyder som en god ide, det skal jeg prøve næste gang..

    Kh Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør lige det sidste, så den ikke er helt flad uden pixierne i.

      Slet
    2. Hey hey. Jeg har prøvet at sende en mail til dig, men den bliver ved med at komme retur..
      Du kan prøve at sende en mail til mig anjaengvej10@gmail.com

      Slet