Sider

torsdag den 20. september 2012

De "sædvanlige"....

I aften skal jeg ikke sidde ved symaskinen, i stedet har jeg placeret mig i sofaen med te i mine nye selvmalede kop. Jeg har besluttet at hækle en barselsgave færdig, eller i hvert fald komme længere med den.

I stedet kan jeg lige vise to mere af de "sædvanlige".... Den ene er nu faktisk ikke SÅ sædvanlig, men det er kun fordi den er syet på specialmål til min amerikanske veninde i Califonia (det er den med fuglehusene).

Min aften i går gik med at kreere en overraskelse (som I derfor må vente at se) til Christina, som var så sød at lave en indlæg om min blog. 





7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. The California friend is VERY happy!!! I can't wait for it's arrival! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Trish, I didn't know that you were/are here that often. You shouldn't have seen it before it's arrival :-/

      Slet
    2. Sorry to ruin the surprise. :( I just happened to check out the page and when I saw the bird houses I said to myself "Oh, I hope that one is mine!!", then I saw what you wrote.... hehe ;o) I LOVE LOVE LOVE IT!!! x x x

      Slet
  3. Ih Christina - nu bliver jeg da nysgerrig:-) Ha en rigtig god weekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du synes om min lille tak.... Den er sendt med posten, så du modtager den nok i morgen. Også god weekend til dig og familien :-)

      Slet
  4. De 'sædvanlige' er virkelig fine - kan godt forstå, at du får syet løs ;-) og jeg synes jo bare, at din veninde er ualmindelig heldig ;-)
    Ih, jeg må se at få lært at sy sådan for alvor. Ærgrer mig hver gang jeg ser så fine sager som dem du poster her på bloggen!

    SvarSlet