Sider

mandag den 25. juni 2012

Børnetøj

Så er jeg blevet færdig med det fine tøj til min søn Elias. Men øv, begge dele er noget stort i det. Skjorten kommer han desværre ikke til at kunne passe til på lørdag, men smækbukserne har jeg lagt lidt op, også må han bare have en stram body indenunder, så han ikke kommer til at se alt for klovneagtig ud. Bukserne er i forvejen en bred model, så at de er lidt store, gør måske ikke ligefrem noget godt for modellen. Men pyt, jeg har hygget mig med at sy det. 
Syvejledningen til skjorten fik jeg knækket sammen med min sy-entusiast-kollega :-)


Her kan I se resultaterne:


3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine de bukser, men øv at skjorten ikke kan passe :(

    Hvornår må man se din kjole ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret meget øv.
      Kjolen skal jeg nok tage et billede af også, men den er endnu ikke færdig :-)

      Slet
  2. Ok jeg venter i spænding ;)

    SvarSlet